جستجو
مشاهده محصولات کارت هدیه گوگل پلی

کارت هدیه گوگل پلی

کارت هدیه گوگل پلی
شرکت گوگل توسعه دهنده فروشگاه گوگل پلی بوده که اولین بار این فروشگاه را در سال 2008 به بازار معرفی کرد. از ان پس بیش از 25 میلیارد برنامه از این فروشگاه دانلود شده است . در حال حاضر بیش از 700،000 برنامه مختلف را می توان در فروشگاه Google Play تهیه نمود. برخی از این برنامه ها در این فروشگاه نیاز به خریداری دارند که کارت های گوگل پلی این امر را برای کاربران میسر نموده است. کارت هدیه گوکل با سقف اعتبار متنوع این امکان را به خریداران میدهد تا بتوانند بدون استفاده از کارت های اعتباری و بانکی و فقط توسط کدهای کارت های هدیه خود از فروشگاه انلاین این شرکت خدمات مورد نظر خود را تهیه کنند.

کاربرد کارت هدیه گوگل پلی
استفاده از گیفت کارت های گوگل پلی به کاربران اندرویدی این امکان را میدهد تا در بین میلیون ها قطعه ی موسیقی از همه ی خوانندگان، هزاران فیلم و برنامه های تلویزیونی، نرم افزارها و بازی ها، بزرگ ترین کتابخانه کتاب های الکترونیکی جستجو کنند و محصول مورد علاقه ی خود را انتخاب نموده ، به راحتی و به صورت آنی خریداری نمایند. یکی از مزیت های مهم کدهای Google Play این است که نیازی به وارد کردن جزئیات کارت اعتباری کاربران جهت پرداخت نیست. همچنین افرادی که کارت اعتباری یا بدهی ندارند، می توانند کارت های هدیه گوگل را از فروشگاه های مختلف تقریبا در هر کشور تهیه نموده و از آنها برای خرید در فروشگاه Google Play استفاده کنند.

مزیت کارت های هدیه گوگل پلی
از مزیت های کارت های گوگل پلی دسترسی اسان و امن، امکان خرید تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران اندرویدی، تحویل از طریق ایمیل و بدون تاریخ انقضا بودن این کارتها است . همچنین این کارت ها را بلافاصله بعد از خرید میتوانید مورد استفاده قرار داده یا هدیه بدهید.